Czy nowe technologie mogą zmienić sposób, w jaki diagnozujemy choroby?
Nie wolno odnieść dzisiaj sukcesu pieniężnego bez stosownego zadbania o wzrost bazy konsumentów. Dla korporacji zarabiajÄ…cych codziennie na caÅ‚ym Å›wiecie prowadzenie kampanii marketingowej kosztuje miliardy w skali globalnej, w takim razie dosÅ‚owne przejÄ™cie Internetu ma okazjÄ™ mieć w przypadku takich korporacji autentycznie agresywny charakter. Lecz coraz rzadziej próby wykupywanie znanych i czÄ™sto odwiedzanych adresów w celu pozyskania bazy konsumentów i dostÄ™pu do znacznej liczby użytkowników przy minimalnych nakÅ‚adach technologicznych i marketingowych nie udajÄ… siÄ™. To w nastÄ™pstwie tego, że dla sukcesu jakiejÅ› strony internetowej przydatny jest dzisiaj przede wszystkim pomysÅ‚ oraz niecodzienne wykonanie, a za to zawsze pasujÄ… dwaj czy trzej informatycy, którym w głównej kolejnoÅ›ci udaÅ‚o siÄ™ w ogóle wÅ‚asny projekt sfinalizować – sprawdź ANCHOR. Zazwyczaj firmy decydujÄ…ce siÄ™ na wykupienie jakiejÅ› internetowej platformy robiÄ… to w nadziei na przekonanie internautów do pójÅ›cia o krok dalej, zaangażowania siÄ™ w tworzenie wizerunku lub też dokonywanie zakupów oraz pÅ‚atnoÅ›ci online. Lecz użytkownicy Internetu umiejÄ… w mgnieniu oka zanotować zmiany na ich ukochanym portalu i rozpocząć proces natychmiastowej migracji.
2. Sklep